Translate

2018年7月30日 星期一

讓生活空間變得安穩~ACC能量風水



Beela,第時要搵你做風水先得!原來呢句話我自己講完都唔記得,當時參觀綠悠生活館感到裏面的能量實在太正,於是就由心發左呢個願,又於是隔左兩個幾月,好多個機緣巧合的情況下,我真係搵左你幫我做風水,因為我舖頭要開張啦!(兩個幾月前我仲係好想搵份穩定收入的工作,然後好快咁儲一筆錢)

雖然我都有上網查過什麼是ACC能量風水,但原來親身體驗過,感覺是來得這麼神奇!之前無論我怎佈置舖頭,還是覺得進入舖頭時有少少唔知點形容的壓迫感,又覺得個商場好雜好舊,會被外間環境影響自己有點不安感,而你只是畫畫膠紙,擦擦火柴,我就已經突然感到有了安全感!而這個能量風水要支持我走上自己的道路,我是一個腦袋轉不停的人,一開始做頭幾個風水符號時,也還會在我的思路中跳一些訊息出來,到後期則左右腦袋的意識先後有點像剛睡醒的矇矓起來,但又很清醒(我找不到其他方法形容了),接著下來只覺得個腦一片空白,太耐未試過個腦沒有東西在轉了,你問我會否不習慣,大概不習慣的是有點空虛吧!到後來就只覺得眼瞓了(我近來睡眠質素一直也很差呢!)

但整個過程最令我激動的是,當我們砌好曼達拉,你說要接金星的能量來的時候,我面向曼達拉,突然覺得前面有一股電流會令我雙手彈起,然後我覺得個曼達拉好靚好靚,我覺得自己同個曼達拉係一致,然後個腦出現:原來我好靚!我就浸在這個覺得自己好靚的激動之中,這是我從未試過的感覺,我形容這是卡通片才有的情節啊!

在尾聲的時候,我望著你繼續施符號,我突然感受到被愛,很純粹的愛,這是一種久違了的感覺,因為平日我們的生活已被電話侵佔了,最愛的人都在身邊,但大家都各自看電話。我去洗手間時唔覺意見到鏡入面的自己,果刻發現自己真係靚左好多呀!再返入舖頭,想起之前在舖頭試過望到鏡入面的自己覺得好殘好醜樣,我就再照一照,真係靚左,呢啲就叫做滋養吧!

真係好感謝你呀Beela!令我覺得自己的人生有個好好的開始!為愛而活的開始!

 P.S.有興趣進一步了解能量風水的朋友,可PM Beela 聯絡!





沒有留言: